Meer vrijwilligers en instroom van jonge(re) vrijwilligers. Welke organisatie die werkt met vrijwilligers heeft dit nou niet als doel? In opdracht van onder andere Welzijn Rijswijk gaven we de workshop In de spotlights bij jonge vrijwilligers. Na afloop hadden de deelnemers inzicht in:
Communiceren vanuit een krachtige Purpose (maatschappelijke missie);
Profileren aan de hand van hun identiteit & DNA;
Wie is je doelgroep en hoe bereik je die;
What’s in it for me? Het aansluiten van jouw aanbod en boodschap op de behoefte van je doelgroep;
De kracht van storytelling en beleving;
Inzet van social media.
Overige projecten
Hoe start je als sociaal initiatief een succesvolle samenwerking met ’t bedrijfsleven?
Wat maakt maatschappelijk aanbesteden succesvol?
Ondernemerschap in de culturele sector
Workshop Goede Zaken
In de Goede Zaken workshops staan de kansen in samenwerking tussen ideëel en commercieel centraal. Hoe kunnen bedrijven bijdragen aan de belangrijkste plannen en uitdagingen van maatschappelijke organisaties? Wat hebben bedrijven daarbij vooral te bieden? En wat heeft jouw organisatie een bedrijf te bieden? Welke bedrijven zijn mogelijk geschikte partners, en waar zijn ze? Hoe start je en wat zijn succesfactoren in de samenwerking?